همراه بیمار در بیمارستان

بسیاری از افراد به دلیل ابتلای به بیماری ها، نیازمند مراقب و همراهی می باشند که تا به صورت تمام وقت، روزانه و یا شبانه همراه آنان باشد و بتواند مراقبت های لازم را مطابق تجویزات پزشک به انجام برساند، موسسه سپید گستر با سال ها تجربه، نیروهای ماهر در نگهداری و مراقبت از بیماران را به بیمارستان ها و یا منازل درخواست کنندگان این خدمت در تهران و کرج، اعزام می نماید.

همراه بیمار

همراه بیمار در بیمارستان

کمبود پرستاران در بیمارستارن ها، منجر به عدم دریافت مراقبت کافی بیماران می شود که این امر اهمیت حضور همراه بیمار در بیمارستان را مشخص می کند، با این وجود، مشغله اعضای خانواده ممکن است موجب شود تا نتوانند بیمار خود را در بیمارستان همراهی کنند.

در این زمان ها وجود شخصی مطمئن، آموزش دیده و صبور در کنار بیمار می تواند از حجم نگرانی ها بکاهد و این اطمینان را به وجود بیاورد که بیمار در شرایطی مطلوب به سر می برد و از حمایت عاطفی و مراقبتی حرفه ای برخوردار می شود.

همراه بیمار در انجام وظیفه خود حرفه ای است و اجازه نمی دهد  تا بیمار در بیمارستان مجبور به تحمل شرایطی سخت بشود، نکته مهم در زمان استخدام همراه بیمار توجه به تحصیلات و مهارت همراه مریض می باشد.

همراه بیمار در منزل

معمولا بیمار در خانه خود از احساس امنیت و آسایش بیشتری برخوردار می باشد و این احساس آرامش سلامت روحی بیمار را به دنبال خواهد داشت و سلامت روحی او، منجر به سرعت یافتن بهبود سلامت جسمی بیمار می شود.

به طور کلی حضور همراهی در کنار بیمار برای کنترل وضعیت جسمانی و روند بهبود او، بسیار مفید خواهد بود، همراه بیمار شخصی ماهر و آموزش دیده است که می تواند در زمان های بحرانی، بهترین اقدامات را انجام دهد.

با استخدام همراه مریض در خانه، نیاز به رفت و آمد در مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین هزینه های نگهداری بیمار کاهش می یابد.

پس در زمانی که خود به دلیل عدم وجود زمان، امکان مراقبت از بیمار را ندارید و یا اینکه از مهارت های لازم برای مراقبت از بیمار برخوردار نیستید، می توانید از خدمات همراه بیمار در بیمارستان و در منزل مؤسسات معتبر ارائه کننده این خدمات استفاده کنید.

پرستار بیمار

استخدام همراه بیمار در بیمارستان و منزل

همراهان بیمار این مرکز همگی برای انجام وظیفه خود آموزش دیده اند و به بیمار در انجام امور روزمره او کمک می کنند، در شرایط اضطراری نیز اقدامات لازم را انجام می دهند و در صورت لزوم وضعیت بیمار را به پزشکان و پرستاران اطلاع می دهند و یا با اورژانس تماس می گیرند.

سپید گستر موسسه ای با سابقه است که هدف افزایش آسایش و سهولت امور بیماران و خانواده های آن ها را دنبال می کند و به این سبب ویژگی های ذیل برخی از دلایلی هستند که این مرکز را برای استخدام همراه بیمار در بیمارستان و یا منزل به شما پیشنهاد می کنیم:

  • دارا بودن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت
  • همکاری با نیروهای آموزش دیده، مجرب و با سابقه
  • دستمزدهای مطابق نرخ مصوب وزارت بهداشت و نظام پرستاری
  • کیفیت بالا در ارائه خدمات
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از تمامی خدمات ارائه شده این مرکز
  • امکان جابجایی و تغییر همراه بیمار در صورت عدم رضایت شما
  • نیروهای احراز هویت شده

خصوصیات و مهارت های لازم برای همراه بیمار خوب در بیمارستان

همراه بیمار خوب، باید آموزش دیده باشد و بتواند کمک های اولیه همچون CPR را در زمان لازم اجرا کند، همچنین از اصطلاحات پزشکی و روش های درمان به خوبی آگاه باشد.

نگهداری بیمار

علاوه بر مهارت های ذکر شده، همراه مریض باید با بیمار همدلی کند و مسئولیت پذیر و منظم باشد، همچنین یکی از ویژگی های مهم برای همراهان بیمار، قدرت جسمانی و استقامت بالا می باشد که در صورت نیاز بیمار به او در جابجایی و… کمک کند.

ضمناً همراه بیمار باید شخصی مطمئن، معتمد و انتقاد پذیر باشد و بتواند با برخورداری از قدرت تصمیم گیری بالا، در صورت مشاهده هر گونه تغییر وضعیت در بیمار، بهترین اقدام را انجام دهد.

وظایف همراه بیمار در بیمارستان

به طور معمول وظایف همراه بیمار با توجه به شرایط جسمانی بیمار می تواند متفاوت باشد، همینطور همراه بیمار شخصی نیست که تنها مراقبت های پزشکی را انجام دهد، او همچنین با بیمار هم صحبتی می کند و از نظر عاطفی و روحی او را همراهی می کند و علاوه بر خدمات پرستاری، کارهای شخصی بیمار را نیز انجام می دهد، برخی از مهمترین وظایف پرستار بیمار عبارت اند از:

  • کمک کردن به بیمار در جابجایی، راه رفتن و ایستادن مطابق دستورات پزشک
  • رسیدگی به امور شخصی بیمار همچون استحمام، کمک به رفتن به سرویس بهداشتی و در صورت نیاز پوشک کردن بیمار
  • توجه به وضعیت بهداشت فردی بیمار
  • بررسی علائم حیاتی بیمار و در صورت نیاز گزارش کردن آن ها به پزشک خصوصاً در مورد بیمارانی که در شرایط بحرانی به سر می برند.
  • کمک کردن بیمار برای غذا خوردن
  • مصاحبت با بیمار و پر کردن اوقات فراغت او با کتاب خواندن و…

مراقب بیمار

ساعت کاری همراه بیمار

در زمان استخدام همراه بیمار در بیمارستان های کرج و یا در بیمارستان میلاد و یا هر جای دیگری، یکی از عوامل اثر گذار در دستمزد و هزینه همراه بیمار، ساعات کاری او می باشد، برخی خانواده ها ممکن است در طی روز که در محل کار خود هستند، امکان مراقبت از بیمار خود را نداشته باشند و برخی دیگر همراه بیمار ۲۴ ساعته نیاز دارند.

ساعات کاری همراهان بیمار در بیمارستان به صورت ذیل می باشد:

  1. همراه بیمار شبانه روزی (۲۴ ساعته)
  2. همراه بیمار به در روز (۸ ساعت)
  3. همراه بیمار در شب (۱۲ ساعت)
  4. همراه بیمار به صورت ساعتی و پاره وقت

برای استخدام و درخواست همراه بیمار باید چه کاری انجام داد؟

برای درخواست همراه بیمار در سرتاسر تهران و یا کرج می توانید به صورت شبانه روزی با یکی از شماره های درج شده در سایت ۰۲۱۸۸۹۲۸۳۳۶ تماس بگیرید تا همراه بیمار مطابق درخواست شما به بیمارستان یا منزلتان اعزام شود و به طور مدام بر وضعیت بیمار نظارت لازم را انجام دهد توجه داشته باشید در صورت نیاز به تزریقات در منزل یا تعویض پانسمان در منزل نیز در زمان استخدام هماهنگی های لازم را انجام دهید.

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

استخدام همراه بیمار جهت نگهداری و مراقبت از بیمار کوتاه شدن روند درمان را به دنبال دارد و این موضوع هم موجب کاهش هزینه های درمان خواهد شد، به طور کلی هزینه همراه بیمار در بیمارستان به عواملی بستگی دارد، همچون اینکه ساعت کاری پرستار چگونه است( ۲۴ ساعته، روزانه، شبانه و یا ساعتی)

علاوه بر ساعات کاری، میزان تخصص و تجربه همراه بیمار و اینکه همراه بیمار جهت مراقبت از بیمار در بیمارستان خصوصی و یا دولتی استخدام شده، در تعیین قیمت دستمزد همراه بیمار موثر خواهند بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید