این خدمات برای چه کسانی ارائه می شود؟

مزایای خدمات ویزیت پزشک متخصص ما

خدمات تماس با پزشک متخصص در منزل ما به شما و بیمارتان این امکان را می دهد که در آسایش خانه خود خدمات معاینه صمیمانه و جامع را دریافت کنید.

پزشک مراقبت از منزل ما شما را در خانه ویزیت می کند و تشخیص و درمان شما را ارائه می دهد. پس از معاینه، او وضعیت پزشکی شما را به طور کامل بررسی می کند.

نیازها و اولویت های پزشکی خود را شناسایی کنید. ضمن ارائه راه حل برای وضعیت حاد پزشکی شما در اسرع وقت، الزامات نظارت بر بیماری های مزمن و سلامت شما را با شما در میان می گذارد. در چارچوب برنامه تعیین شده راه حل های سالمی تولید می کند که کیفیت زندگی شما را روز به روز برای شما افزایش می دهد.

پزشک مراقبت از منزل ما همچنین می تواند با تماس شما به پزشک فوری مراجعه کند. علاوه بر این، با نظارت دقیق بر سلامت و بیماری های مزمن با مراجعه منظم به پزشک در صورت نیاز، تشخیص زودهنگام بیماری ها و خطرات احتمالی با رویکرد پزشکی پیشگیرانه و انجام اقدامات احتیاطی، کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد.

با استفاده از خدمات پزشک در منزل، با استفاده از طیف وسیعی از خدمات پزشکی موسسه بهداشت خانگی  در محیط خانه، بدون نیاز به بیمارستان، یک حمایت درمانی جامع را به بیمار ارائه می‌کند.

برخلاف تصور عموم، قیمت تماس با پزشک در منزل چندان بالا نیست. با معاینه پزشک خصوصی در خانه، در بودجه و زمان صرفه جویی می کنید و تاثیر مثبتی بر روانشناسی بیمارتان می گذارد.

فرآیند تشخیص و درمان در گرمای خانه شما به روزترین، مدرن ترین، جامع ترین و دلسوزانه ترین روش ارائه می شود. خدمات پزشک در منزل از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان، درخواست خدمات اورژانسی، انتقال با آمبولانس جلوگیری می کند و به افراد اجازه می دهد در صورت عدم نیاز به شرایط پزشکی خود در خانه بمانند. این به آنها اجازه می دهد تا سلامت خود را در گرما و امنیت خانه خود به دست آورند.

این خدمات برای چه کسانی ارائه می شود؟

مشاوره پزشکی در منزل عمدتاً با کودکان، زنان باردار، سالمندان یا بیماران با نیازهای ویژه انجام می شود که مراجعه به بیمارستان را برای آنها دشوار می کند و اورژانس پزشکی نیست.

با این حال، هر کسی می تواند از آن استفاده کند، تا زمانی که بیماری باشد که زندگی را فوراً به خطر نیندازد .

بنابراین بله با آرین طب  هرکسی می تواند در خانه مشاوره پزشکی داشته باشد، بدون اینکه خانواده را در معرض خطراتی قرار دهد که هنگام مراجعه به بیمارستان یا از دست دادن یک روز کاری برای رفتن به پزشک وجود دارد.

خدمات پزشک خانگی در ۴ مرحله آسان کار می کند:

    ابتدا باید وقت خود را تعیین کنید و در کمتر از ۱۵ دقیقه پاسخی برای تایید نحوه پرداخت، تاریخ و زمان مشاوره دریافت خواهید کرد.

    پس از اتمام اولین مرحله، دکتر ماردر تاریخ و زمان توافق شده به خانه شما می‌رود تا مشاوره را در خانه انجام دهد.

    در این زمان، پزشک مصاحبه و معاینه فیزیکی را انجام می دهد تا مشخص کند که نشانه های مربوطه در هر مورد کدام است.

    پس از اتمام مشاوره، نظرسنجی کوچکی را برای شما ارسال می کنیم تا به خدمات خود امتیاز دهید.

خدمات پزشکی آرین طب

مرکز خدمات پرستاری در منزل آرین طب اقدام به ارائه خدمات درمانی و مراقبتی برای گروه های مختلف تحت عنوان پرستار کودک، پرستار سالمند، پرستار بیمار نموده است. این مرکز با اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال فعالیت خود را آغاز کرده است. امیدواریم بتوانیم خدمات پزشکی و مراقبتی را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهیم. مراقبین و پرستاران گروه پرستاری در منزل افرادی با تحصیلات و تجربه کاری مرتبط هستند که قادرند وظایف محوله را با بهترین کیفیت و بر اساس دانش روز دنیا انجام دهند.

این خدمات مزایای زیادی دارد و می تواند کیفیت زندگی بیمار را ارتقا دهد. فرض کنید بیمار باید هر هفته یا حتی هر روز برای تزریق سرنگ یا آمپول به مرکز درمانی مراجعه کند، این وضعیت قطعا بیمار را خیلی زود خسته می کند و حس امید را در او از بین می برد. تبدیل به ناامیدی خواهد شد، اما اگر چنین شرایطی فراهم شود. در کنار ارائه خدمات پزشکی باید به آرامش بیمار نیز رسیدگی شود، قطعا وضعیت خوبی را در زندگی بیمار ایجاد می کند مانند پرستاری در منزل.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید