تاثیر رونوفل تراپی در درمان ریزش مو

رونوفل تراپی چیست و چه تاثیری در درمان ریزش مو دارد؟

رونوفل تراپی (به فرانسه Trapèze de Ronofel) یک متد درمانی است که اثر بخشی آن در جهت احیای ریشه ی موهای آسیب دیده و قطع ریزش مو می باشد و این متد – رونوفل تراپی- با بهره گیری از محصولات ارگانیک برند RONOFEl در لاین احیای مو سالن های زیبایی اجرا می گردد.

رونوفل تراپی، بدون تزریق و بدون استفاده از مواد شیمیایی است و به دلیل استفاده از مواد اورگانیک اثربخشی فوق العاده ای در درمان ریزش مو دارد.

تاثیر رونوفل تراپی در درمان ریزش مو

ریزش موی سر یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند ، هر فردی به نحوی به دنبال راه‌حلی برای درمان ریزش مو است، به طور کلی اگر بعد از شستن موها یا بعد از شانه کردن، حجم زیادی از موها بریزد، فرد دچار ریزش مو است.

بسیاری از افراد با شناخت علت ریزش مو به دنبال راه‌های درمانی برای قطع یا بهبود ریزش موی خود هستند.

خانم ها یا آقایان ممکن است به دلیل کمبود مواد مغذی یا عوامل وراثتی دچار ریزش مو شوند. این افراد باید مواد مغذی را به ریشه موهای خود برسانند. روش های مختلفی برای این امر وجود دارند که بهترین آنها رونوفل تراپی می باشد. رونوفل تراپی با محصولات اورگانیک رونوفل انجام می شود و اثر بخشی فوق العاده ای در درمان ریزش مو دارد.

رونوفل تراپی می تواند مواد مغذی لازم را به ریشه مو برساند و لذا این عمل باعث تقویت ریشه مو، قطع ریزش و در برخی افراد رویش مجدد مو می شود.

خدمات رونوفل تراپی در سالن های زیبایی انجام می گردد. دوره درمان رونوفل تراپی بین ۳۰ تا ۵۰ روز زمان می برد که در این دوره فرد حداقل ۳ جلسه در سالن زیبایی باید خدمات رونوفل تراپی را دریافت نماید. مدت زمان این خدمات بسته به تشخیص کارشناس رونوفل تراپی می تواند بیشتر گردد.

برای افرادی که به دلیل کرونا دچار ریزش موی سر شده اند، تغییرات پس از ۱۵ روز قابل مشاهده است. از آنجایی که کرونا باعث شوک موها می شود، بهترین روش درمان آن رونوفل تراپی می باشد.

با رونوفل تراپی ریزش های وراثتی و ریزش های ناشی از مصرف داروهای خاص میتواند در ۹۰ درصد مواقع به درمان کامل برسد.

یکی از مهمترین خصوصیات روش رونوفل تراپی این است که تمام محصولات استفاده شده برند رونوفل بصورت اورگانیک بوده و به این دلیل اثر بخشی بالایی دارد.

فواید رونوفل تراپی چیست؟

در این روش که در حال حاضر طرفداران بسیاری پیدا کرده است، مانند هر روش دیگری ویژگی‌های مثبتی دیده شده است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

  1. قرار نیست در رونوفل تراپی تزریق اتفاق بیافتد پس این روش عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند.
  2. پس از این فرآیند، علائمی مثل حساسیت به هر نوعی دیده نشده است.
  3. چون تزریق وجود ندارد پس به شما داروی بی‌حسی تزریق نمی‌شود.
  4. پس از انجام رونوفل تراپی نیاز به استراحت نخواهید داشت.
  5. تمام این فرآیند بدون احساس درد یا فشار انجام می‌شود.
  6. به بازسازی و جلوگیری از آسیب زودرس موها کمک می‌کند.
  7. تغذیه‌ فولیکول‌ها منجر به رشد موها می‌شود.
  8. هر ضایعه‌ای مانند پوسته‌های کف سر یا چربی پوست سر رفع می‌شوند.
  9. نیاز به مراقبت خاصی پس از انجام ندارد.
  10. برای هر دوره‌ای از زندگی بلامانع است.
  11. سبب افزایش حجم موها می‌شود.
  12. برایدرمان آلوپسی رونوفل تراپی مناسب است.
  13. روند ریزش غیرطبیعی مو را به تعویق می‌اندازد.
  14. منجر به رشد مو از نواحی تحریک شده که حاوی فولیکول مو هستند، می‌شود.
  15. سبب افزایش استحکام موهای جدید می‌شود.
  16. با این روش نتیجه‌ یکدست حاصل می‌شود.
  17. رضایت بی‌سابقه‌ افراد در مقایسه با روش‌های دیگر مشاهده شده است.
  18. رونوفل تراپی برای ریزش ارثی موبسیار مناسب است.

رونوفل تراپی برای چه کسانی جواب نمی ‌دهد؟

  1. افراد مبتلا به ریزش مو ناشی از بیماری زمینه‌ای همانند سفلیس
  2. افراد درگیر با بیماری‌های هپاتیت، هموفیلی، ایدز و …
  3. مردان بالای ۴۰ سال با طاسی آندروژنی
  4. خانم‌های بالای ۶۰ سال با طاسی آندروژنی

کاندیدای مناسب رونوفل تراپی چه افرادی هستند؟

این روش درمانی در سالن های زیبایی زنانه و مردانه قابل اجراست و مناسب خانم ها و آقایان می باشد و محدودیت سنی زیادی را شامل نمی‌شود، به طور کلی روشی تایید شده برای همه‌ی افرادی است که دچار ریزش مو شده‌اند؛ می‌توان به طور واضح ادعا کرد که این روش برای گروه سنی مختلف به خوبی اجرا می‌شود به شرطی که دارای ناراحتی خاصی یا بیماری قلبی نباشند. اگر نتایج انجام رونوفل تراپی را تا کنون ندیده‌اید ، بهتراست بدانید این تاثیرات برای هر فرد متفاوت است.

اما برای همه‌ی کسانی که این روش انجام می‌شود نتایج آن ماندگار خواهد بود؛ پس اگر شما نیز می‌خواهید با صرف هزینه‌ای مناسب برای یک‌بار از مزایای روش رونوفل تراپی مو بهره ببرید، تردید نکنید. در بعضی افراد تاثیر این روش پس از دو هفته و برای بعضی دیگر پس از پایان دوره‌ مشاهده می‌شود

میزان تاثیر رونوفل تراپی بر فرایند رشد و تقویت مو

در سال های گذشته مجدد استفاده از محصولات اورگانیک در زمینه آرایشی بهداشتی در سطح جهانی مورد استقبال و توصیه متخصصان معتبر مو قرار گرفته است به طوری که اکثر متخصصان مو عقیده دارند که محصولات اورگانیک تا ۹۰ درصد در بازسازی مو موفق تر هستند. موادی که توسط روغن های برند رونوفل روی پوست سر زده  می‌شوند و ماساژ می دهند گردش خون را بهبود می‌بخشد و رشد فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به افزایش حجم موهای شما می‌شوند. با این وجود نباید خصلت‌های بدن هر فرد را نادیده گرفت، به این ترتیب بدن گروهی از افراد نسبت به درمان های گیاهی ممکن است دیرتر  واکنش نشان دهند.

نتایج نهایی و طول مدت ماندگاری رونوفل تراپی

مدت اثر رونوفل تراپی مو چقدر است ؟

نتایج حاصل از هر جلسه رونوفل تراپی مو برای ریزش ارثی ظرف سه هفته پس از درمان مشخص می‌شود. برای ایجاد یک نتیجه کاملا رضایت بخش و دائم، می بایست ویتامین های لازم را بعد از درمان همیشه به پیاز مو رساند تا موی سالم وشادابی داشته باشید. این ویتامین ها را بعد از درمان می توانید توسط غذا و یا مکمل ها جذب کنید و یا اینکه هر هفته از روغن های مو برند رونوفل استفاده نمایید تا همیشه غذای مو را به آن برسانید.  این متد به دلیل بهبود بخشیدن گردش خون باعث می‌شود مو سریعتر رشد کند و در طولانی مدت زنده بماند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که در صورت مراقبت اصولی از موها، نتایج و ماندگاری حاصل از رونوفل تراپی طولانی مدت باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید