وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است؛

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه ایلخچی، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در شهرستان گوگان با توجه بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر؛ فعالیت مدارس این منطقه روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع تحصیلی پیش دبستان تعطیل و در مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه آذرشهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهری در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه شاد پیگیری خواهد شد و شروع فعالیت آموزشی مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شهری با یک ساعت تأخیر خواهد بود.

با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و برودت شدید هوا در منطقه کندوان، فعالیت مدارس این منطقه روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع تحصیلی پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی روستایی و شهری با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و برودت شدید هوا در منطقه ترکمانچای، فعالیت مدارس این منطقه روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع تحصیلی پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و شهری با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، فعالیت مدارس روستایی شهرستان اسکو روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی دهستان گنبرف (روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و کنبرف) و دهستان سهند (روستاهای اسفنجان، اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه شاد پیگیری خواهد شد.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس شهری اسکو، شهر جدید سهند و روستاهای دهستان باویل در شیفت صبح، در مقطع پیش دبستان تعطیل و در مقطع تحصیلی دبستان و تمامی مقاطع تحصیلی استثنایی غیر حضوری بوده و سایر مقاطع (متوسطه اول و دوم) بصورت حضوری پیگری خواهد شد.

با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و برودت شدید هوا در منطقه هشترود، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و مقطع تحصیلی ابتدایی شهری در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق پیام رسان شاد دنبال خواهد شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه مهربان، فعالیت آموزشی این منطقه روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید