پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان با تصمیم‌گیری در سطوح ملی قابل حل است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده سه شنبه شب در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: حل برخی از چالش‌های موجود در استان هرمزگان مثل قاچاق سوخت نیازمند یک نگاه ملی است و امیدوارم اقدامات موثر و عملی در دستور کار مسئولان ارشد کشوری باشد.

وی، ادامه داد: در حال حاضر به واسطه گسترش قاچاق سوخت در استان هرمزگان با افزایش تصادفات جاده‌ای روبرو شده‌ایم و برای حل آن باید تصمیمی در سطوح ملی اتخاذ شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با اشاره به چالش اتباع غیرمجاز در استان هرمزگان، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص اتباع بیگانه دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است؛ اما با توجه به آسیب‌های ناشی از ورود اتباع غیرمجاز مختلف به کشور و بروز چالش‌های اقتصادی و امنیتی شده باید تدبیری در این زمینه اندیشید.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم تقویت تعاملات و همکاری میان نیروی انتظامی و ائمه جمعه مناطق مختلف، ابراز کرد: در صورت تقویت تعاملات میان نیروی انتظامی و ائمه جمعه و تبادل اطلاعات پیرامون مسائل مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در مناطق و محلات مختلف، می‌توان فعالیت مجموعه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی را متناسب با جامعه هدف به سمت حل چالش‌های موجود سوق داد.

وی مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم که این همکاری در قالب اتعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان ائمه جمعه و نیروی انتظامی تقویت شود تا نقطه‌زنی در فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید