۱۰ پروژه عمران شهری شهرستان پارسیان مورد بهره برداری قرار گرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی عصر دوشنبه همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با همراهی مدیر کل حراست استانداری با عزیمت به غرب استان پروژه‌های متعدد عمران شهری را در شهرستان پارسیان مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

کامرانی ابتدا با حضور در شهر پارسیان مرکز شهرستان پروژه‌های عمران شهری شهرداری پارسیان شامل آسفالت بلوار امام حسین (ع)، آسفالت خیابان توحید، آسفالت خیابان چاه شنو و آسفالت ستاره جنوب شهر پارسیان را با اعتباری بیش از چهار میلیارد تومان با همراهی مدیر کل حراست استانداری، سرپرست فرمانداری شهرستان و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در ادامه سفر به شهرستان پارسیان با حضور در شهر دشتی این شهرستان پروژه‌های آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر را با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

کامرانی پس از افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کوشکنار با حضور در شهر دشتی شهرستان چند پروژه عمرانی را در این شهر با همراهی مدیر کل حراست استانداری، سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان و مسئولان و معتمدین محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در سفر به شهر دشتی پروژه ساماندهی آسفالت آبراه شهر و آسفالت معابر و خیابان‌های دشتی با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های دکتر کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به شهرستان پارسیان در غرب استان بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید