۴۰۰ مدرسه استان قم از لحاظ ایمنی مورد بررسی قرار گرفتند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

عباس جعفری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس ستاد مصوبه مدیریت بحران استان قم به دنبال حوادثی که در مدارس استان قم رخ می‌داد مقرر شد تا سازمان آتش نشانی قم کلیه مدارس استان را از ابعاد مختلف ایمنی مورد بررسی قرار دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: از روز سه شنبه هفته گذشته با تعطیلی مدارس برای بررسی مراکز آموزشی، همکاران ما به صورت شبانه روزی در مدارس حضور یافتند و بررسی‌های لازم را انجام دادند.

جعفری ابراز داشت: تاکنون بیش از ۴۰۰ مدرسه استان قم مورد بررسی قرار گرفت موتورخانه‌ها و سایر موراد مربوط به گازرسانی به خصوص در زمینه رعایت نکات ایمنی به منظور جلوگیری از نشت گاز منواکسید کربن کنترل شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم موضوع خاصی در مدارس دیده نشد، هر چند که برخی از مدارس در بخش موتورخانه نشست گاز مشاهده شد که محدود به همان موتورخانه بود و نقص فنی برطرف شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: بررسی‌های ما همچنان به صورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت و هم اکنون مدارس استان قم مشکلی برای حضور دانش آموزان و بازگشایی ندارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید