اساس و پایه انقلاب حضور مردم است

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه حضور پرشور ملت نشان داد که در هرشرایطی در میدان هستند، گفت: پایه‌های مستحکم انقلاب از حضور مردم بصیر نشات گرفته است.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی نوری‌نژاد در حاشیه چهل و چهارمین راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور ملت بزرگوار ایران نشان داد که در هر شرایطی این عزیزان در میدان حضور خواهند داشت.

وی افزود: این ملت عزیز در دوران دفاع مقدس که دشمن بعثی شهرها را با بمب و موشک مورد هدف قرار می‌داد و همین طور امروز که کشور مورد هجمه تبلیغاتی شدید دشمن در جنگ ترکیبی و در معرض توطئه‌های مختلف قراردارد جانانه از هر قشر و طبقه‌ای با آمادگی و آگاهی و بصیرت کامل به میدان آمدند و با همه سختی‌هایی که ممکن است وجود داشته باشد باز هم همچنان استوار و ثابت قدم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه اساس و پایه انقلاب همین حضور از صمیم قلب و دل مردم است، گفت:‌ امیدواریم این موضوع همچنان با قوت ادامه پیدا کند چرا که پایه‌های مستحکم انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی آن بنا شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید