آغاز فصل نو در فدراسیون شمشیربازی با یک نامزد/پایان رسمی باقرزاده – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی روز چهارشنبه برگزار می شود تا پس از ۹ ماه این فدارسیون از دوره سرپرستی خارج و بالاخره صاحب رئیس شود.

علیرضا پورسلمان تک کاندیدای آن به حساب می آید. او که از ۳۱ شهریورماه متصدی سرپرستی این فدراسیون شد فردا در رقابتی تک نفره باید رای لازم برای تصدی جایگاه ریاست را از ۵۱ عضو مجمع انتخاباتی بگیرد تا پس از سال ها، فدراسیون شمشیربازی را وارد فصلی جدید از مدیریت کند.

این فدراسیون طی سه دوره به صورت مستمر و متوالی توسط فضل الله باقرزاده مدیریت شد. سومین دوره ریاست او ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان رسید. وی سه روز بعد (۲۸ اردیبهشت ماه) سرپرست فدراسیون شد و تا زمانیکه وزیر ورزش برای پورسلمان حکم سرپرستی صادر کرد این مسئولیت را بر عهده داشت.

باقرزاده امیدوار بود که بتواند ورود دوباره به انتخابات فدراسیون شمشیربازی داشته باشد و حتی در نخستین مرحله نام نویسی از کاندیداها که سال گذشته انجام شد هم اقدام به ثبت نام کرد اما بر اساس اساسنامه جدید و مجاز بودن افراد به تنها سه دوره ریاست، نتوانست مجوز لازم را بگیرد.

مرحله نخست نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی سال گذشته انجام شد تا انتخابات این فدراسیون به موقع برگزار شود اما دقیقا همین ورود باقرزاده و مجاز نبودن او برای تصدی دوباره فدراسیون منجر به کش و قوس انتخابات شد تا آنجا که نام نویسی انجام شده ابطال و بازه زمانی دوباره ای برای آن تعیین شد.

در هر صورت پس از ماه ها تاخیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در محل آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید