ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم استقلال تهران در بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.

پیکان در هفته گذشته میهمان تیم نساجی بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دومین تساوی پیکان طی پنج مسابقه اخیر بود. آخرین پیروزی این تیم به بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفدهم برمی‌گردد.

پیکان در سال ۱۴۰۱ مقابل استقلال شکست ناپذیر بوده: دو رویارویی این تیم‌ها در بازی برگشت لیگ بیست و یکم و بازی رفت لیگ جاری با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. پیکان آخرین بار در بازی رفت سال گذشته در ورزشگاه میزبان بازی امروز یک بر صفر شکست خورده بود.

استقلال با روحیه بالا پا به مسابقه امروز می‌گذارد. پس از سه پیروزی متوالی برابر ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر که به دنبال صعود به دور یک هشتم نهایی جام حذفی و شکست تراکتور همراه بود، شاگردان ریکاردو ساپینتو برای کسب سه امتیاز دیگر آماده به نظر می‌رسند.

پیمان بابایی و مهدی مهدی پور دو بازیکنی هستند که امروز به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

251251

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید