مصدومیت یک زن و شوهر درپی انفجار موادمحترقه در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو تن درپی انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ عصر امروز خبری مبنی بر انفجار مواد محترقه در محله حکیمیه، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۶ را به محل حادثه واقع در حکیمیه، خیابان سازمان آب اعزام کرد. 

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی ظرف در مدت زمان سه دقیقه از زمان اولین تماس به محل حادثه رسیدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه مسکونی رخ داده و در هنگامی که پدر خانواده در قسمت بالکن مشغول جابجایی یک بطری شیشه حاوی مواد محترقه نظیر اکلیل سرنج  و … بوده، ناگهان این مواد دچار انفجار شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشده و تنها کوپ انفجار سبب شکسته شدن شیشه‌های ساختمان و آسیب به دو تن شد، گفت: درپی این حادثه پدر خانواده که مردی حدودا ۴۲ ساله بود از ناحیه پا آسیب دید و مادر خانواده نیز دچار آسیب دیدگی جزیی شده که هر دو نفر به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند. 

ملکی اضافه کرد:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و  به ایستگاه بازگشتند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه گفت:‌هنوز زمان زیادی تا شب چهارشنبه سوری مانده به همین منظور از شهروندان می‌خواهم از نگهداری و فعالیت مواد محترقه در منازل و اماکن تجمعی پرهیز کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید