روایت مقام قضایی از فوت وکیل زن دادگستری / او مشمول «عفو رهبری» بود اما «خودکشی» کرد

محسن نیک‌ورز در تشریح این خبر افزود: متوفی مریم‌السادات آروین از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.

وی با اشاره به اینکه وی در اولین روز اغتشاشات سیرجان حضور داشته تصریح کرد: این فرد پنجم آذرماه سال جاری بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان ادامه داد: پرونده وی پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.

روایت مقام قضایی از وکیل زن دادگستری / مشمول «عفو رهبری» بود اما «خودکشی» کرد

نیک ورز با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.

وی در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.

۲۱۲۲۰

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید