پاداشمان را گرفتیم – ایسنا

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از روز اول برای صدرنشینی تلاش کرده‌ایم. پاداشمان را گرفتیم، اما هنوز کافی نیست.

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۲ بر ۱ برابر ذوب‌آهن در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد: بازی زیبایی بود و برای بازیکن مصدوم ذوب‌آهن آرزوی بهبودی دارم. بازیکنانم عالی بودند. برای پیروزی نیاز بود که یک تیم باشیم و در نهایت با هوش و ذکاوت بازیکنان نتیجه را تغییر دادیم. ضربه ایستگاهی رضاییان نیز نشان از عملکرد خوب او داشت و در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشته است. 

وی افزود: نگاه ما همیشه رو به جلو است.تمرکز من روی نکات مثبت است. اگر همه فوق‌العاده بودند، معلوم نبود که نتایج به شکل رقم می‌خورد. زیرا گل‌ها بر اساس اشتباهات به ثمر می‌رسد. ما نیز برای بازی با پرسپولیس روی نقاط ضعف خود کار خواهیم کرد، اما باید بپذیریم که اشتباهات نیز وجود دارند.

به گزارش ایسنا، سرمربی سپاهان ضمن تقدیر از هوادارانش با وجود هوای بارانی ورزشگاه، تصریح کرد: با این که از نظر آب و هوایی شرایط مناسبی نبود و بازی در روزهای وسط هفته بود، اما به خوبی از ما حمایت کردند. از حضور هواداران ذوب‌آهن نیز خوشحال بودم و امیدوارم از قیمت بلیط مسابقه رضایت داشته باشند.

مورایس در خصوص نظر سرمربی ذوب‌آهن و داوری یک طرفه بازی در نیمه نخست، خاطر نشان کرد: تارتار نظر خودش را دارد و برای من قابل احترام است. داوران انسان هستند و باید به تصمیمات آن‌ها احترام بگذاریم. همه ما حق داریم نظرات خود را بیان کنیم.

وی با اشاره به صدرنشینی سپاهان پس از ۱۰۱ روز، تاکید کرد: ما از روز اول همین هدف را داشتیم و برای آن سخت تلاش کردیم. تا حدودی به پاداش خود رسیدیم و هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم. کاری که تا الان انجام دادیم کافی نبوده است.

مورایس در پایان در خصوص بازی دوستانه تیمش با زنیت نیز افزود: در روز جمعه با زنیت بازی خواهیم داشت. از هواداران سپاهان دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند و به بقیه نشان دهیم که فرهنگ ما و فوتبال ما چگونه است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید