احیای ۵۹ واحد تولیدی راکد در همدان/ احیای واحد تولیدی پلی‌اتیلین در نهاوند

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در استان همدان ۵۹ واحد تولیدی راکد احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند که واحد تولیدی پلی‌اتیلین در شهرک صنعتی شهرستان نهاوند یکی از این موارد است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه ۱۵ بهمن‌ماه در مراسم بهره‌برداری از واحد تولیدی پلی‌اتیلین در شهرک صنعتی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: بیش از ۵۹ واحد تولیدی راکد در استان همدان احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته که واحد تولیدی پلی‌اتیلین نهاوند یکی از این موارد است که امروز پس از ۱۰ سال تعطیلی، مجددا آغاز به‌کار کرده است.

وی افزود: هر روزی که از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، آثار و برکات آن برای مردم ایران بیشتر هویدا می‌شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این نظام توانسته تحولات زیادی را در عصر ما ایجاد کند و باعث ایستادگی و استقلال کشور در زمینه‌های مختلف شده است.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم در هر گوشه کشور اثر و یک پروژه بزرگ دارد به نتیجه می‌رسد که این حاصل تلاش‌های فرزندان این سرزمین است و امروز می‌بینیم که با نیروی فکر و توان فرزندان ایران هر روز در یک عرصه صاحب سبک و اثر می‌شویم.

استاندار همدان یادآور شد: دولت سیزدهم توان خود را برای آبادی کشور گذاشته است که البته در ابتدای شروع به کار با بدهی‌ها و ویرانی‌های دولت قبل مواجه شد اما با وجود این مشکلات دست از کار نکشید و ناامید نشد.

وی خاطرنشان کرد: با نیروی پرتوان جوانان این سرزمین شاهد عمران و آبادی کشور هستیم و همین هم باعث ناراحتی استکبار شده است و آنها می‌خواهند از این حرکت ما ممانعت کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دولت در عرصه اقتصادی، کشاورزی و گردشگری دارد تلاش می‌کند و اقدامات بزرگی انجام داده است، اضافه کرد: امروز دشمن سعی می‌کند شبهه ایجاد کند و شبهه‌افکنی یکی از راه‌هایی است که دشمن با آن می‌خواهد مردم را مایوس کند.

وی در ادامه گفت: در دهه فجر امسال ۹۵۶ پروژه در استان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و خوشبختانه شهرک‌های صنعتی ما به سرعت در حال تکمیل هستند.

استاندار همدان بیان کرد: دشمن که دشمن است اما بعضی از دوستان در دادن اطلاعات و آمار شبهه‌افکنی می‌کنند و این خواسته دشمن است.

قاسمی‌فرزاد در پایان تاکید کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های کشور باید به اطلاع مردم برسد و ما باید برای امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید