افتتاح هشتمین خانه محیط زیست گیلان ، همزمان با روز جهانی تالاب ها در آستانه اشرفیه

در حاشیه مراسمی که به مناسبت ۱۳ بهمن روز جهانی تالاب ها و با محوریت اداره پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر برگزار شد از تعدادی از کودکان و دوچرخه سواران طبیعت دوست قدردانی شد

به گزارش خبرآنلاین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت: در حاشیه مراسمی که به مناسبت ۱۳ بهمن روز جهانی تالاب ها و با محوریت اداره پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر برگزار شد از تعدادی از کودکان و دوچرخه سواران طبیعت دوست قدردانی شد
رامین حسین زاده افزود در این مراسم که با چاشنی طبیعت گردی، پرنده نگری و بازدید از تالاب بوجاق در محل پاسگاه و اداره پارک ملی همراه بود نمایشگاه عکسی نیز برپا بود و دانش آموزان در کارگاه نقاشی تصورات کودکانه خود را از تالاب به روی کاغذ منتقل کردند.
وی تصریح کرد برای جمعی از دوستداران طبیعت و محیط زیست هم که از اقشار مختلف میهمان اداره پارک ملی بوجاق بودند تمهیداتی در نظر گرفته شد تا بتوانند از برجهای پرنده نگری به تماشای پرندگان مهاجر حاضر در بخش آبگیر تالاب بوجاق بپردازند و از زیبایی چشم نواز تالاب لذت ببرند.
در ادامه مراسم، اولین خانه محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه و هشتمین خانه محیط زیست در گیلان نیز در ساختمان شهرداری بندر کیاشهر و با مساعدت شهرداری و همراهی شرکت پسماند پردازگر بوجاق افتتاح شد.
رییس حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت بندر کیاشهر به یمن همجواری با پارک ملی بوجاق، همواره در بحث محیط زیست پیشگام بوده و اینبار هم با تلاش شهروندان علاقمند به محیط زیست، دفتر مذکور، به محلی برای برنامه ریزی های آموزشی و انسجام در اجرای برنامه هایی با محوریت محیط زیستی در منطقه تبدیل خواهد شد.
حسین زاده در پایان از شهردار کیاشهر، بخشدار و دیگر علاقمندان که در راه اندازی این مرکز در کنار محیط زیست شهرستان بودند قدردانی کرد.

46

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید