تساوی پرسپولیس و هوادار در 45 دقیقه نخست

هفته بیستم لیگ برتر

تقابل تیم‌های پرسپولیس و هوادار در نیمه اول گلی در برنداشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران که از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد در پایان ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

داور: حسن اکرمی

اخطار: دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس

گل: ————

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری، سعید صادقی، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب هوادار: محمدرضا خالد آبادی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، مسعود شجاعی، حسین صادقی، محمدمهدی مهدی خانی، سپهر روزی طلب، محمد چهارمحالی، بابک مرادی، محمدجواد محمدی.

هر دو تیم در ابتدای نیمه نخست به دنبال محک زدن یکدیگر بودند و در ادامه به طراحی حملات بر روی دروازه یکدیگر پرداختند. مطابق انتظار حملات پرسپولیس بیشتر بود اما هوادار هم صاحب موقعیت‌هایی شد. برخوردهای بازیکنان دو تیم بیش از حد معمول بود و بازی به دفعات متوقف شد تا این نیمه که با ۷ دقیقه تأخیر آغاز شده بود ۳ دقیقه هم وقت اضافه داشته باشد، هر چند گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. مهم‌ترین اتفاق نیمه اول فرصتی بود که شیخ دیاباته در آخرین دقایق نیمه نخست از دست داد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید