بازتاب جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های مختلف جهان از ساعات آغازین راهپیمایی شنبه ۲۲ بهمن به گزارش و پوشش حماسه حضور پرشور مردم ایران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی پرداختند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با انتشار تصاویری از راهپیمایی جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، افزود موشک بالستیک عماد و پهپاد شاهد ۱۳۶ در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش گذاشته شد. 

 

 

شبکه لبنانی المیادین هم به صورت زنده به پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران پرداخت. 

 

 

تبریک دیپلمات چینی و آروزی تداوم دوستی ملت‌های ایران و چین

 

 

خبرنگار خبرگزاری فرانسه در گزارش خود از حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: در دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونا راهپیمایی بزرگداشت انقلاب ۱۹۷۹ عمدتاً با خودرو و موتورسیکلت انجام می‌شد اما امسال با وجود هوای سرد، بسیاری از مردم پرچم به دست با پای پیاده برای تجمع در میدان آزادی تهران به راه افتادند. آن‌ها شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» سر دادند. 

وی افزود موشک‌های سجیل و پهپادهای شاهد ۱۳۶ دور میدان آزادی به نمایش گذاشته شد. 

در حال تکمیل …




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

انتشارات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی ایواره هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید